Effector Hoitotarvikejakelu on julkiselle terveyden­huollolle tarkoitettu kattava tieto­järjestelmä hoito­tarvike­jakelu­prosessien sähköiseen ja kustannus­tehokkaaseen hallintaan

Prosessin hallinta

Kokonaisvaltainen hoitotarvikejakeluprosessin hallinta

Raportointi

Kattava ja reaaliaikainen hoitotarvikkeiden varastoinnin ja jakelun seuranta- ja raportointitoiminnallisuus

Varastohallinta

Varastosaldojen seuranta, hälytysrajat ja inventaariotoiminnot

Asiakaslähtöisyys

Asiakkaan sähköinen asiointi, tekstiviesti-ilmoitukset saapuneista hoitotarvikkeista ja lokerikkoautomaatit hoitotarvikkeiden noutamiseen

Effector Hoitotarvikejakelu

Effector Hoitotarvikejakelun avulla hallitaan hoitotarvikkeiden jakelupäätöksiä, jakelua, varastoa ja asiakastilauksia. Järjestelmällä voidaan hallinnoida myös asiakkaan kotiin toimitettavia hoitotarvikkeiden suorajakeluita.  

Hoitotarvikejakelupäätöksille kirjataan asiakkaalle jaettavat hoitotarvikkeet. Jakelutapahtuman tiedot tallentuvat Effectoriin seurantaa ja raportointia varten. Järjestelmässä on hoitotarvikkeiden kirjauksia helpottava viivakoodinlukijatuki (EAN-koodit).  Varastotilauksien hallinnassa hoitotarvikkeille voidaan asettaa varastosaldon hälytysrajoja, jolloin rajan alle pudonnut  saldo käynnistää automaattisen tarviketilauksen. Tilaukset lähetetään tavarantoimittajalle automaattisesti suoraan järjestelmästä.

Asiakaslähtöisyys

Asiakas voi tilata hoitotarvikkeet itsenäisesti ajasta ja paikasta riippumatta sähköisen palse.fi-portaalin kautta, josta asiakas voi myös ajantasaisesti seurata tilauksensa etenemistä. Asiakas saa tekstiviestinä paketin noutotiedot ja -ajankohdan. Hoitotarvikepaketit voidaan joko noutaa kunnan noutopisteestä tai ne on mahdollista vastaanottaa pakettiautomaatteihin, jolloin noutoajankohtiin saadaan lisää joustoa. Asiakas voi seurata palse.fi-portaalissa tilauksensa etenemistä. Organisaatiolle Hoitotarvikejakelutoiminnallisuus mahdollistaa koko jakeluprosessin seurannan Effectorissa.

Effector Mobile -sovellus mahdollistaa kotihoidon tai palvelutalon henkilökunnalle hoitotarviketilauksen tekemisen asiakkaan puolesta. Hoitohenkilökunta voi tarkastella asiakkaan hoitotarvikepäätöksiä ja tehdä hoitotarviketilauksia joko suoraan asiakkaan kotiin tai palvelutaloon toimitettuna. Kaikki Effector Mobilessa suoritetut toiminnot tallentuvat reaaliaikaisesti Effecoriin.

Polycon ja Optima Locker yhteistyössä

Hoitotarvikepakettien itsepalveluautomaatit toteutettiin Polyconin ja Optima Lockerin yhteistyönä. Tilattuja paketteja voidaan hallinnoida Effectorissa ja asiakas saa saapumisilmoituksen kätevästi tekstiviestillä.

 

"Effector tukee toiminnan johtamista ja sisältää moni­puoliset raportointi­ominaisuudet, joiden avulla seurataan jaettujen hoito­tarvikkeiden määriä ja kustannuksia."

Prosessikaavio hoitotarvikejakelusta

Polycon järkeisti Soiten hoito­tarvike­jakelua, nyt asiakkaat ovat tyytyväisempiä ja kunta­yhtymä säästää rahaa

Vuoden 2017 alussa, kun alueen organisaatiot yhdistyivät Soiteksi, myös hoitotarvikkeiden varastojen hallintaa ja jakelua alettiin järkeistämään. Polycon oli tärkeässä roolissa yhtenäisen järjestelmän luomisessa. 

Hoito­tarvike­jakelu­toiminnot myös Effector Mobilessa

Effector Mobile on Polycon Oy:n kehittämä Android-pohjainen mobiilisovellus, joka mahdollistaa Effectorin käytön älypuhelimella tai tabletilla työpisteen ulkopuolella. Mobiilista Effectoria voi käyttää esimerkiksi asiakkaan kotona, varastossa tai kuljetusten yhteydessä, mikä lisää järjestelmän hyötyä merkittävästi. 

Kuvio Effector Mobilesta

Polycon ja Smartbox yhteistyössä

Jyväskylä monipuolisti hoitotarvikejakeluaan Effector Hoitotarvikejakelun sähköisellä laajennuksella ja SmartBox- jakeluautomaatin avulla. Palse.fi portaalin sähköisen asiointikanavan ja Smartboxnoutoautomaatin avulla asiakas voi tehdä hoitotarvikkeen tilauksen ja paketin noudon itsenäisesti haluamanaan ajankohtana.

Ota yhteyttä!

Myynti
myynti@polycon.fi
p. 010 470 9688

Ajankohtaista

Ota yhteyttä