Huoltokatkot

Palveluntuottaja, tarkistathan käyttöoikeutesi, jos päätöksen tapahtumarivit eivät näy päätöksen tiedoissa

Jos kirjautuneelle portaalikäyttäjälle avautuvat Asiakkaat-sivun päätöshaun kautta päätöksen tiedot, mutta Tapahtumat-otsikon alla ei näy tapahtumarivejä (ao. kuvassa esimerkki), on käyttäjällä todennäköisesti puutteelliset käyttöoikeudet. Käyttäjälle tulisi lisätä käyttäjäoikeusrooli ’Hoitotietojen ja palvelutapahtumien käsittely’ ja varmistaa, että valinta on kaikkien tarvittavien palveluiden kohdalla vielä erikseen. Käyttäjähallinta löytyy portaalin päävalikon kohdasta Yrityksen tiedot.

Palveluntuottaja, tarkistathan käyttöoikeutesi, jos päätöksen tapahtumarivit eivät näy päätöksen tiedoissa Read More »

Palveluntuottajille tarkempi ohjeistus varmennekorttikirjautumisesta

Palse.fi-portaalin palveluntuottajien ohjeisiin on lisätty oma ohjesivunsa varmennekorttikirjautumiselle, ohjesivun löydät täältä. Palse.fi-portaalin varmennekorttikirjautuminen tukee DVV:n käyttämiä kortinlukijaohjelmistoja. Tällä hetkellä käytössä olevat kortinlukijaohjelmistot ovat Atostek ID sekä Digisign. Digisignin ja Atostek ID:n samanaikainen käyttö voi aiheuttaa häiriön palse.fi-portaaliin kirjautumisessa. Laitteella tulisi olla asennettuna ja käytössä vain yksi kortinlukijaohjelmisto.   Ajankohtaisen tiedon DVV:n varmennekorttien kanssa käytettävistä kortinlukijaohjelmistoista, sekä uusimman

Palveluntuottajille tarkempi ohjeistus varmennekorttikirjautumisesta Read More »

27.8.2025 – Häiriö ohi / Palse.fi-portaalin Postin hoitotarvikejakelun toimituspaikan valinnassa häiriöitä

Päivitys 27.8.2025 Häiriö on saatu korjattua ja Postin toimituspaikat jälleen valittavissa. Palse.fi-portaalin Postin hoitotarvikejakelun toimituspaikan valinnassa on havaittu häiriöitä. Häiriö on parhaillaan selvityksessä ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta!

27.8.2025 – Häiriö ohi / Palse.fi-portaalin Postin hoitotarvikejakelun toimituspaikan valinnassa häiriöitä Read More »

Tärkeä muistutus palveluntuottajille portaalin käytöstä kesällä

Kesälomasesongin lähestyessä yritysten on entistä tärkeämpää huolehtia käyttäjähallinnan riittävistä oikeuksista myös sijaistaville työntekijöille! Palse.fi-portaaliin rekisteröitynyt yritys vastaa yrityksen käyttäjähallinnasta portaalissa, ja yrityksen hallinnollisen käyttäjän tulee lisätä uudet käyttäjät portaalin käyttäjähallinnan kautta. Jos yrityksessä on useampi kuin yksi työntekijä, suosittelemme vahvasti yritystä avaamaan käyttäjätunnukset vähintään kahdelle eri käyttäjälle. Näin vältätte portaalin käytön estymisen mahdollisen poissaolon tai

Tärkeä muistutus palveluntuottajille portaalin käytöstä kesällä Read More »