Palvelusetelin aktivoiminen ja tietojen katseleminen

Kun asiakas on valinnut sinut palvelusetelinsä palvelun tuottajaksi, pyydä häneltä palvelusetelin numero ja tuottajan varmenne. Mikäli asiakas ei muista palvelusetelinsä numeroa ja varmennetta, voit ottaa yhteyttä palvelusetelin myöntäneeseen tahoon ja tiedustella niitä.

Kirjaudu portaaliin ja siirry Asiakkaat-sivulle. Mikäli yrityksenne tuottaa palvelusetelipalveluja usealle organisaatiolle, valitse palvelusetelin myöntänyt organisaatio päätöshakuun alasvetovalikosta. Jos yrityksenne tuottaa palvelusetelipalveluja ainoastaan yhdelle organisaatiolle, ei valintaa tehdä. Kirjoita Setelin numero sille varattuun kenttään ja klikkaa Hae-painiketta. Syötä avautuvaan ikkunaan palvelusetelin varmenne, niin saat palvelusetelin tiedot nähtäväksesi.

Palveluseteleitä myöntävä organisaatio määrittää, saako aktivoimattomia seteleitä hakea henkilötunnuksen perusteella. Mikäli henkilötunnuksella hakeminen on sallittu, kirjoita asiakkaan Henkilötunnus sille varattuun kenttään ja klikkaa Hae-painiketta.

Lue huolellisesti palvelusetelin ja potilaan tiedot. Mikäli haluat aktivoida palvelusetelin, valitse sivun alareunasta painike: Aktivoi palveluseteli. Aktivoinnin jälkeen voit katsella palvelusetelin tietoja, tehdä tapahtumakirjaukset ja lähettää mahdollisen hoitopalautteen.

Löydät kaikki aktivoimasi palvelusetelit Asiakkaat-sivun listauksesta palvelusetelin myöntäneen organisaation ja palvelusetelinpalvelun nimen alta. Pääset asiakkaan tietoihin klikkaamalla palvelusetelin numeroa.

asiakkaat