Portaaliuutiset

TIEDOTE: palse.fi -portaalin toimintaan tulossa muutoksia 13.12.2016 alkaen

Palse.fi -portaali päivitetään järjestelmätoimittajan toimesta 12.12.2016. Uusi järjestelmäversio tuo mukanaan mm. seuraavat muutokset sisään kirjautuneen palveluntuottajan Asiakkaat-sivun toimintaan.

Asiakkaat-sivun päätöshaku muuttuu. Sisään kirjautuneen palveluntuottajan Asiakkaat-sivulla käyttäjä pystyy jatkossa hakemaan sekä aktivoimattoman että aktivoidun setelin tietoja palvelusetelin numeron perusteella. Mikäli haettu palveluseteli on aktivoimaton, pyydetään käyttäjältä vasta päätöshaun jälkeen palvelusetelin varmennekoodia.

Kuten tälläkin hetkellä, aktivoitua palvelusetelipäätöstä voidaan Asiakkaat-sivulla aina hakea myös asiakkaan henkilötunnuksen perusteella. Tämän lisäksi palvelusetelin myöntänyt organisaatio saattaa olla sallinut myöntämiensä, aktivoimattomien palveluseteleiden haun asiakkaan henkilötunnuksen perusteella.

Asiakkaat-listaus on joustavampi. Asiakkaat-listan järjestäminen esimerkiksi asiakkaan nimen perusteella onnistuu. Asiakkaat-listan sisältö näytetään jatkossa taulukkomuodossa ja listaukseen sisällytetään uusina tietoina tiedot mm. päätöksen tyypistä ja viimeisimmän hoitopalautteen lähettämispäivämäärästä.