Yrityksen tietojen päivittäminen ja toimipistehallinta

Yrityksen tiedoissa Yrityksen yhteystiedot -sivulla voit muokata rekisteröitymisessä antamiasi tietoja. Klikkaa lopuksi Tallenna, ja päivitetyt tiedot näkyvät verkossa saman tien.

Toimipistehallinta-sivulla voit lisätä, muokata ja poistaa yrityksenne toimipisteitä. Toimipisteet voi liittää mukaan hakemuksille ja tarjouksille. Voit halutessasi tehdä jokaiselle toimipisteelle omat hakemukset. Toimipistettä, joka on aktiivisena jollakin hakemuksella tai tarjouksella tai lisätty aktivoituun palvelusetelipäätöksen, ei voi poistaa. Näissä tapauksissa toimipiste on poistettava ensin hakemuksilta, tarjouksilta ja päätöksiltä.

Painamalla Näytä tai Muokkaa-painiketta toimipisteen perässä pääset hallinnoimaan toimipisteen yhteystietoja, lisätietoja sekä lisäämään toimipisteelle kuvan. Toimipistehallinnassa voit valita halutaanko yrityksen käyttäjäoikeuksia hallinnoida toimipistetasolla. Käyttäjäoikeuksia hallinnoidaan Käyttäjähallinta -osiossa.

Toimipisteen tiedot ja kuva näkyvät asiakkaille palveluntuottajaluettelossa. Mikäli johonkin palveluun on rinnakkaiset hakemukset, niin toimipisteiden tiedot näkyvät palveluntuottajaluettelossa hakemuksittain eroteltuna.