Uutiset

Lääkintälaiterekisteri kerralla kuntoon

Tiesitkö, että on olemassa järjestelmä, jonka avulla pystyt helposti hallinnoimaan laitteiden elinkaaren kaikki vaiheet? Effector Laitehuolto on helppokäyttöinen sähköinen lääkintälaiterekisteri ja laitehuollon kokonaisratkaisu. Järjestelmän avulla voit tehdä helposti laitetilaukset, poistopäätökset ja kaikkeen siltä väliltä.

Effector tarjoaa laajan näkymän laitteiden elinkaaresta kustannus- ja huoltotietoineen. Järjestelmä vähentää hallinnollista työtä, auttaa organisoimaan ja seuraamaan toimintaa sekä käyttämään resursseja tehokkaammin.

Effector Laitehuollon hyötyjä

·   Laitteiden ohjeet, asiakirjat, kuvat sekä dokumentit selkeästi saatavilla

 

·   Laitteen hankinta-, huolto- sekä poistotiedot löytyvät keskitetysti yhdestä paikasta

 

·   Vähemmän muistettavaa, kun järjestelmä muistuttaa laitteiden määräaikaishuolloista

 

·   Vähemmän hallinnollista työtä

 

Täyttää Valviran vaatimukset

Laitteen koko elinkaaren tiedot saadaan helposti näkyviin vain muutamalla klikkauksella. Näin ollen Effector Laitehuolto täyttää Valviran laitteiden elinkaarihallinnalle ja jäljitettävyydelle asettamat vaatimukset. Valviran vaatimuksiin vastaavat erityisesti seuraavat ominaisuudet.

 

·   Kuvien ja asiakirjojen (esim. käyttö- ja huolto-ohjeiden) hallinnointi laitetasoisesti

 

·   Erilaisten huolto-ohjelmien määrittely ja niiden linkittäminen laitteille

 

·   Laitteen huoltohistorian ja elinkaarikustannustietojen kertyminen järjestelmään

 

·   Kokoonpanojen muodostaminen laitteista ja varusteista

 

·   Laitteiden tilatiedot (käytössä, poistettu jne.)

 

·   Lokitiedot (kuka on tehnyt ja mitä) sekä omistaja- ja sijainti-/varastotiedot historiatietoineen

 

·   Laitteiden ohjelmaversion merkitseminen

 

·   Automaattiset hälytykset mm. määräaikaishuoltamattomien ja valmistajan antaman käyttöiän ylittäneiden laitteiden osalta

 

·   Myös laina-, koekäyttö-, sijoitus- ja leasinglaitteiden hallinnointi

 

·   Vaaratilanneilmoitus: mm. laitteen perustietojen ja huoltotietojen tuominen automaattisesti vaaratilanneilmoituslomakkeeseen

 

Laajat raportointimahdollisuudet

Kaikista järjestelmässä olevista tiedoista voidaan luoda täsmällisiä, nimikkeistöjenmukaisia raportteja. Effectorin myötä laitehuollon osapuolille tarjoutuu mahdollisuus sähköiseen, rakenteiseen ja ajantasaiseen tiedonvälitykseen. Järjestelmän suunnittelun lähtökohtana on ollut mahdollisimman sujuva käytettävyys. Asiakaslähtöinen käyttöliittymä auttaa löytämään, ylläpitämään ja raportoimaan tietoja nopeasti ja vaivattomasti.

Helpottaa huollon työntekijöitä

Järjestelmän kautta luodaan laitteille huoltopyyntöjä ja laitteille on mahdollista luoda huolto-ohjelmia eri tarpeisiin. Kaikki laitteelle tehdyt huollot kirjataan kustannuksineen järjestelmään, kuten myös laitteen ohjelmaversio- ja koulutustietojen sekä laitekokoonpanon muutokset. Järjestelmä muistuttaa esimerkiksi lähestyvistä määräaikaishuolloista tai koekäyttölaitteiden käyttöajan päättymisestä. Laitteisiin liittyvät vaaratilanteet pystytään ilmoittamaan asianmukaisesti viranomaisille Effectorin kautta. Samalla järjestelmä mahdollista sekä laitteen että työmääräyksen statuksen reaaliaikaisen seurannan.

Nopea ja helppokäyttöinen osastokäyttäjille

Effector Laitehuollosta on käytettävissä kaksi eri käyttöliittymää. Aktiivisilla käyttäjillä, kuten lääkintätekniikan käyttäjillä, on käytössä kattavampi työpöytäsovellus. Osastokäyttäjillä on käytössä kevyempi, selainpohjainen web-käyttöliittymä, jota pystyy käyttämään helposti myös puhelimella. Kevyemmässä käyttöliittymässä näytetään osastokäyttäjille vain tarpeellinen tieto. Osastokäyttäjät voivat hakea laitteita ja työmääräyksiä sekä he pystyvät tekemään työtilauksia.

 

Haluatko kuulla lisää järjestelmämme tarjoamista hyödyistä?

 

Ota yhteyttä ja sovi aika maksuttomaan esittelyyn:

Annika Yli-Jaskari, palvelupäällikkö, Polycon Oy   

p. 0400 853 147, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Apuvälineluokituksen vaihto uudempaan versioon Effectorissa

Apuvälineluokitus ISO 9999 on kansainvälinen luokitus, jota myös Suomessa käytetään. Luokituksesta saadaan uusi versio noin neljän tai viiden vuoden välein. Effectorissa on ollut käytössä 2007-vuoden versio. Järjestelmän pääkäyttäjät päättivät aikoinaan, että 2011-versiota ei tuotu Effectoriin, vaan otetaan vasta seuraava versio käyttöön.

Uusi versio julkaistiin marraskuussa 2016. Sen jälkeen se käännettiin Suomen kielelle ja täydennettiin kansallisilla tarkentavilla tasoilla. Kansallisen täydennystyön jälkeen THL:n koodistopalvelu julkaisi uuden apuvälineluokitusversion alkuvuonna 2019.

Tämän jälkeen Polycon teki konversio-ohjelman, jonka avulla kunkin Effectoria käyttävän organisaation luokitus voidaan kääntää uuteen versioon. Tähän mennessä uuden apuvälineluokituksen version on ottanut Effectorissaan käyttöönsä seuraavat organisaatiot: Keski-Suomen sairaanhoitopiiri, Itä-Savon sairaanhoitopiiri, Länsi-Pohjan sairaanhoitopiiri, Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri, Etelä-Savon sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä ja Lapin sairaanhoitopiiri.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää luokituksen päivityksestä.

Annika Yli-Jaskari, palvelujohtaja, Polycon Oy

p. 0400 853 147, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

 

Suun terveydenhuollon palveluseteli Effectorissa

Suun terveydenhuolto on suuruusluokassaan mittavin palvelusetelipalvelu Helsingissä, sillä suun terveydenhuollon palveluseteliä myönnetään vuosittain usealle tuhannelle helsinkiläiselle asiakkaalle.

 Suun terveydenhuollon palvelusetelissä hyödynnetään Effectorin uutta toiminnallisuutta, jonka avulla asiakkaat saavat tiedon heille myönnetystä palvelusetelistä tekstiviestitse, jolloin he voivat hakeutua hoitoon välittömästi. Tunnistautumalla Palse.fi -portaaliin suomi.fi-tunnistautumisen avulla, asiakkaat pääsevät näkemään heille myönnetyn palvelusetelin tiedot sekä vertailemaan palveluntuottajia. Kirjautuneena asiakas pystyy helposti vertailemaan palvelusetelille myönnettyjen toimenpiteiden kokonaishintoja sekä maksettavaksi jäävää omavastuuosuutta tuottajakohtaisesti.  

Palveluntuottaja voi tarvittaessa itse lisätä palvelusetelille tarvittavia toimenpiteitä

Suun terveydenhuolto eroaa muista palvelusetelipalveluista siinä, että palvelusetelillä asiakkaalle myönnetyt hoitotoimenpiteet voivat muuttua hoidon edetessä: esimerkiksi hampaan paikkaus voi laajentua useammalle hampaan pinnalle, kuin mitä tutkimuskäynnillä on alun perin arvioitu. Tätä varten Effectoriin ja Palse.fi -portaaliin toteutettiin uusi toiminnallisuus, jonka avulla palveluntuottaja voi tarvittaessa itse lisätä palvelusetelille tarvittavia toimenpiteitä Helsingin kaupungin erikseen määrittelemien sääntöjen perusteella. Näin tuottajan ei tarvitse olla jatkuvasti yhteydessä palvelun myöntäjään, jotta tarvittavat toimenpiteet saadaan lisättyä asiakkaan palvelusetelille, vaan hoito saadaan toteutettua sujuvasti. Toiveena on, että uuden palvelusetelijärjestelmän myötä palvelusetelin käyttö olisi aiempaa asiakasystävällisempää ja sitä kautta palvelusetelin käyttöastetta saataisiin kasvatettua.

Lisätietoja:

Annika Veid, palvelupäällikkö, puh. 050 596 3887, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Ohjelmistotuotteiden uudet innovaatiot ja nopea reagointi tuotekehityksessä auttavat kuntia ratkomaan poikkeustilanteen tarpeita

Koronaepidemiasta johtuva poikkeustilanne on synnyttänyt kuntien terveyden ja sosiaalihuollon organisaatioille uusia tarpeita sähköisten palveluiden hallinnointiin.  Olemassa olevien toimintojen muutostarpeisiin vastaaminen ja muutosten toteuttaminen ketterästi on kehittänyt kokonaan uusia tuotteita, jotka palvelevat pandemian aikana, mutta myös pitkälle tulevaisuuteenkin.

Palvelusetelijärjestelmä taipuu yritystukien hallinnointitarpeisiin

Effector Palvelusetelit -järjestelmä on kattava tietojärjestelmä julkisen terveydenhuollon ja sosiaalihuollon palveluseteliprosessin sähköiseen ja automatisoituun hallintaan. Palvelusetelillä voi hankkia sellaisia sosiaali- ja terveyspalveluja yksityiseltä palveluntuottajalta, jotka kunnan tai kuntayhtymän kuuluu järjestää asukkailleen. Palvelusetelillä hankittava palvelu on vaihtoehto kunnan tai kuntayhtymän tuottamalle palvelulle. Effector Palvelusetelit -järjestelmän kautta voidaan hallinoidan myös yrityspalveluseteleitä. Yrityspalvelusetelien kautta kunnat voivat hallitusti ja järjestelmällisesti tukea yritysten liiketoiminnan kehittämistä.

Jyväskylän kaupunki otti käyttöön poikkeustilasetelin kaupungin omana lisätukimuotona alueen yrityksille. Jyväskyläläiset yritykset ovat voineet hakea poikkeustilaseteliä 6.4.-15.4.2020 välisenä aikana. Poikkeustilaseteliä myönnetään jyväskyläläisille pk-yrityksille akuutteihin suunnitelmiin ja toimenpiteisiin liiketoiminnan sopeuttamiseksi tai uudelleensuuntaamiseksi poikkeustilanteessa.

” Asiakkaidemme muutostarpeet ovat ilmenneet äkillisesti ja olemme kehittäneet niihin nopealla reagoinnilla uusia ratkaisuja. Business Jyväskylä on myöntänyt jo aikaisemmin jyväskyläläisille yrityksille Effector Palvelusetelit -järjestelmän kautta yrityspalveluseteliä. Tämä mahdollisti poikkeustilasetelin nopean käyttöönoton, sillä raamit setelin hallinnalle olivat jo olemassa. Yrityspalvelusetelillä on mahdollista tukea palvelua tuottavan yrityksen yritystoimintaa kuin myös yrityspalvelusetelillä palvelua hankkivan yrityksen toimintaa”, kertoo Polyconin palvelujohtaja Paula Nieminen.

Lisätietoja

Paula Nieminen, palvelujohtaja, Polycon Oy

puh. 044 253 5530, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jyväskylän kaupungin poikkeustilaseteli:

https://www.businessjyvaskyla.fi/koronavirustilanne/poikkeustilaseteli

Helsingin ja Vantaan kaupunki aloittivat palveluseteleiden hallinnan Effector Palvelusetelit -järjestelmässä

Helsingin ja Vantaan kaupungit ovat alkuvuoden aikana ottaneet käyttöönsä Effector Palvelusetelit -järjestelmän omien palveluseteleidensä sähköisenä hallinnointijärjestelmänä. Käyttöönottotöitä aloitettiin osittain jo viime vuoden loppupuolella ja kevään aikana järjestelmässä otetiin käyttöön yhteensä 30 palvelusetelipalvelua.

Helsingin kaupunki jaksotti yhteensä 21 palvelusetelinsä käyttöönoton kolmeen eri vaiheeseen. Ensimmäisenä järjestelmässä otettiin käyttöön lapsiperheiden kotipalvelun palveluseteli, jonka myöntäminen aloitettiin Effector Palvelusetelit -järjestelmässä heti tammikuun alussa. Lapsiperheiden kotipalvelun palveluseteli toimi lyhyenä pilottina, jonka aikana pystyttiin keräämään huomioita muiden palveluseteleiden käyttöönottoa ja käyttöprosessia varten.

Loppujen palveluseteleiden käyttöönoton Helsingin kaupunki jakoi kahtia. Ensimmäinen osa, joka sisälsi ikääntyneiden sekä vammaispalveluiden palveluseteleitä, otettiin käyttöön helmikuun alussa. Maaliskuun alussa Helsingin kaupunki siirsi viimeisen osan palveluseteleistään Effectoriin, kun kuntoutus- ja terveyspalveluiden palveluseteleiden myöntäminen aloitettiin Effectorissa.

Myös Vantaan kaupunki aloitti omien palveluseteleidensä hallinnoinnin Effectorissa ja palse.fi -portaalissa alkuvuonna. Vantaa aloitti käyttöönottotyöt tammikuussa ja palveluseteleiden käyttöönoton osalta päätettiin jaksottaa palveluseteleiden käyttöönotto kahteen osaan. Ensimmäisten palveluseteleiden myöntäminen aloitettiin maaliskuun alussa ja loppujen osalta hallinnointi uudessa järjestelmässä aloitettiin huhtikuun alussa.

Lisätietoja:

Paula Nieminen, palvelujohtaja

puh. 044 253 5530

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Varustusten linkitys tuotteisiin

Olemme kehittäneet Effectorin Laitehuoltoa käyttäjäystävällisemmäksi ja mahdollistaneet varustusten linkityksen tuotteisiin. Aikaisemmin varaosia, varusteita ja tarvikkeita pystyi määrittelemään luokitus- ja tuotemerkkikohtaisesti, mutta tuotetaso uupui. Nyt tämä puute on paikattu uudella moduulilla. Varaosien osatyypit varaosa, varuste ja tarvike ovat nyt saaneet yhden yhteisen nimityksen Varustukset. Varustuksia voidaan nyt liittää tuotteisiin erillisen Varustusten linkitys tuotteisiin -moduulin avulla.

Varustukset voi nyt linkittää tuotteisiin, jolloin tietojenkirjauksesta tule yhä nopeampaa. Varustuksia voi linkittää tuotteisiin manuaalisesti tai automaattisesti. Manuaalisen linkityksen tekee käyttäjä valitessaan linkitettävän tuotteen sekä varustuksen. Automaattisia linkityksiä tekee Effector, esimerkiksi työmääräyksessä annettujen tuote- ja varustetietojen perusteella. Linkityksen myötä järjestelmä tietää, mitkä varustukset sopivat tietyn tuotteen laitteisiin ja tarjoaa jatkossa ensisijaisesti näitä. Tarvittaessa yhä saa auki laajemman varustusvalikon.

Kiinnostuitko Varusten linkitys tuotteisiin -modulista?

Lisätietoja ratkaisuista:

Annika Yli-Jaskari, palvelujohtaja, Polycon Oy

p. 0400 853 147, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

 

Yksityisten palveluntuottajien valvonta Effectorin avulla

Kunnan tai kuntayhtymän velvollisuutena on valvoa alueellaan sijaitsevien sosiaalipalveluyksiköiden toimintaa. Hankittaessa palveluja yksityiseltä palvelujen tuottajalta, on varmistettava, että hankittavat palvelut vastaavat sitä tasoa, jota edellytetään vastaavalta kunnalliselta toimijalta. 

Kevään aikana Effectoriin on toteutettu yhdessä Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiten kanssa kokonaan uusi työkalu, joka mahdollistaa palveluntuottajien valvonnan hallinnoinnin aina aikataulun suunnittelusta raportointiin asti. Soiten yhtenä tärkeänä tavoitteena oli saada valvontakokonaisuudet talteen yhteen paikkaan ja tällä tavoin helpottaa valvontojen suunnittelua ja vähentää eri yksiköiden tekemää päällekkäistä valvontaa. Jatkossa uuden työkalun ansiosta koko valvontaprosessi sekä siihen liittyvä dokumentaatio ja viestintä tallentuvat Effectoriin myöhempää tarkastelua varten.  

Valvontaan suunnitellun työkalun avulla saadaan helposti näkyville kaikki valvonnan kohteena olevat toimintayksiköt, ja niihin suunnitellut ja toteutetut valvontakäynnit. Työkalu mahdollistaa monipuolisesti valvonnan eri vaiheiden hallinnan: valvontaan liittyvien asiakirjojen keräämisen, valvonnan aikaisen viestinnän tuottajan kanssa, valvontaraportin sekä jatkotoimenpiteiden hallinnan sekä tuottajan sanktioinnin. Lisäksi Effectorin raportointityökalun avulla saadaan jälkikäteen kattavasti raportoitua valvontoihin liittyvää tietoa.  

Valvontatyökalun pilottikäyttö tullaan aloittamaan loppukevään aikana ja työkalua tullaan kehittämään jatkossa käytössä havaittujen toiveiden pohjalta.  

Haluatko kuulla lisää siitä, miten Effector voisi auttaa teitä valvontaprosessin hallinnassa? 

Ota yhteyttä:

Annika Veid, Palvelupäällikkö

Puh. 050 596 3887

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. 

 

Palse.fi -asiointipalvelun rajapinta yksityisille palveluntuottajille on valmistunut

Helsingin ja Vantaan kaupunkien sähköinen palvelusetelitoiminta siirtyy kevään aikana Effector Palvelusetelit -järjestelmään. Effector on nykyaikainen, luotettava ja helppokäyttöinen palvelusetelijärjestelmä, joka tarjoaa kunnalle erinomaiset raportoinnin ja tiedolla johtamisen työkalut.

Effector Palvelusetelit -järjestelmäkokonaisuuteen kuuluva, kansalaisille ja yksityisille palveluntuottajille suunnattu asiointikanava, palse.fi -portaali (www.palse.fi) on alkuvuoden aikana laajentunut vastaamaan järjestelmän kasvavaan käyttöön. Suurimpana kehitysharppauksena on alkuvuonna valmistunut rajapinta, jonka avulla yksityiset palveluntuottajat voivat integroida toiminnanohjausjärjestelmänsä palse.fi -portaaliin.

Rajapinnan kautta on palse.fi -portaaliin siirretty helmikuusta lähtien palvelutapahtumia. Rajapinta mahdollistaa sen, että yksityinen palveluntuottaja suorittaa palvelutapahtumien raportoinnin omassa toiminnanohjausjärjestelmässään, josta ne integraation avulla siirretään palse.fi -portaaliin. Tulpakirjaamisen tarve poistuu ja aikaa jää enemmän asiakaskohtaamisiin.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä myyntitiimiimme, niin kerromme lisää järjestelmäratkaisuistamme ja niiden teille tarjoamista mahdollisuuksista!

Puh. 010 470 9688 

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Hoitotarvikkeiden noutaminen joustavaksi noutoautomaatin avulla

Polycon on kehittänyt yhdessä Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiten kanssa hoitotarvikejakeluprosessia entistä asiakaslähtöisemmäksi ja joustavammaksi. Keski-Pohjanmaalla aloitettiin hoitotarvikejakelun kokonaisprosessin uudistaminen loppuvuodesta 2019.

Projektin yhtenä kehityskohteena oli asiakkaan vapauttaminen kapeaksi rajatuista hoitotarvikkeiden tilaus- ja noutamisajankohdista. Uudistuksen myötä asiakkaille mahdollistettiin hoitotarvikkeiden tilaaminen sähköisen palse.fi -portaalin kautta sekä hoitotarvikkeiden noudon aukioloaikoja laajennettiin itsepalvelunoutoautomaattien avulla.

Itsepalvelunoutoautomaateissa noutoajat ovat pidemmät ja asiakas voi tilauksen yhteydessä valita, mistä noutoautomaatista hän haluaa tuotteet hakea. Itsenäisellä tilauksella palse.fi -portaalin kautta ja noutoautomaatista noudolla, tuetaan samalla asiakkaan omahoidon mahdollisuuksia.

Hoitotarvikkeiden noudon siirtyessä osittain noudettavaksi noutoautomaatteihin vapautuu hoitotarvikejakelun henkilökunnan aikaa muihin tehtäviin sekä asiakasjonot hoitotarvikkeiden jakelupisteessä vähentyvät.

Soite valitsi lokerikoiksi Optima Locker –noutoautomaatit, joita toimittaa Optima Solutions Oy. Noutoautomaatit sijoitettiin Keski-Pohjanmaalla terveysasemien aulatiloihin. Effector-hoitotarvikejakelujärjestelmästä toteutettiin toimivat rajapinnat Optima Locker -noutoautomaattiin. Kun asiakas tilaa paketin noutoautomaattiin, saa hän tekstiviestitse noutoilmoituksen, kun paketin voi noutaa automaatista. Mikäli pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä, palautuu se takaisin hoitotarvikejakeluun.

Hoitotarvikejakelun kokonaisprosessin hallinnointi tapahtuu Effector Hoitotarvikejakelu -järjestelmässä. Palse.fi -portaalissa tehdyt asiakastilaukset sekä Optima Locker -noutoautomaatin toiminnot ovat suorassa yhteydessä Effector Hoitotarvikejakelu -järjestelmään.

Katso esite: Asiakaslähtöinen hoitotarvikejakelu

Lisätietoja ratkaisuista:

Annika Yli-Jaskari, palvelujohtaja, Polycon Oy

p. 0400 853 147, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kuntoutuksen maksusitoumusten käyttöönottoprojekti Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirissä

Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirissä (PPSHP) Oulu, Kempele ja Taivalkoski ovat siirtyneet käyttämään Effectoria kuntoutuksen maksusitoumusten osalta. Käyttöönottoprojekti oli kokonaisuutena mittava ja edelsi kuntakohtaiset erilliset käyttöönottoprojektit.

Oulun kaupungin osalta projekti oli laajin. Effectoriin tuotiin muun muassa 240 Oulun vastuuyksikköä, joita voidaan tällä hetkellä valita lähettäväksi vastuuyksiköksi kuntoutuksen maksusitoumukselle. Hienosäätöä jäi vielä tuotantokäytön aikana tehtäväksi, kuten pieniä lomake- ja järjestelmämuutoksia, jotta kaikkien organisaatioiden tarpeet saadaan täytettyä. Kuntakohtaiset käyttöönottoprojektit kestivät kahdesta kuukaudesta kuuteen kuukauteen. 

Projektin vaiheet

-Tietojen poiminta entisestä tietojärjestelmästä Polyconille.

-Polyconissa luotiin poiminta-aineistosta Excel-taulukot, joihin yhteistyössä kunnan työntekijöiden, PPSHP:n pääkäyttäjien ja Polyconin projektista vastaavan henkilön kanssa määriteltiin kuntouksen palveluntuottajien, toimintayksiköiden ja kuntoutuksen tyyppien (esim. fysioterapia, puheterapia, toimintaterapia) vastaavuudet Effectorissa.

-Kunnan tiedot tuotiin Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin Effectorin testiympäristöön.

-Tiedot tarkastettiin, tehtiin tarvittavat muutokset Excel-taulukoihin, jonka jälkeen tiedot tuotiin testiympäristöön uudelleen korjatuilla Excel-taulukoilla.

-Ennen käyttöönottoa uudet tietojärjestelmän käyttäjät koulutettiin.

-Sovittuna ajankohtana entinen tietojärjestelmä asetettiin lukutilaan ja siitä suoritettiin uusi tietojen poiminta.

-Sovittuna aikana Polycon toi tiedot Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin Effectorin tuotantoympäristöön ja toimintojen tuotantokäyttö alkoi. 

 

Tiedustelut maksusitoumuksien käyttöönottoprojekteista:

Annika Yli-Jaskari, palvelujohtaja, Polycon Oy

p. 0400 853 147, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.